Filtrácia výrobkov

Výmena

Výmena tovaru

Ak rozmer výrobku je nevyhovujúci a chcete ho vymeniť, my vám pomôžeme!

Ak rozmer, alebo druh zakúpeného výrobku nie je správny (chceli by ste iný rozmer, alebo druh), musíte informovať zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu do 3 pracovných dní od prevzatia produktu na e-mail. adresu: namornickenaramky@constantinnautics.sk. V e-maily treba uviesť číslo objednávky, kód  a veľkosť náramku, ktorý chcete meniť,  respektívne kód a veľkosť náramku na aký ho chcete meniť. Naši kolegovia Vám oznámia do 2-3 pracovných dní, či Vami žiadaný výrobok máme na sklade.

Pri vrátení výrobku na výmenu, poštovné v každom prípade hradí zákazník. Výrobok treba zaslať na firmou udanú adresu: Westella Kft., 6723 Szeged, Tarján széle 5/A 2/6, Madarsko  kalendárnych dní od zaslania emailu týkajúceho sa výmeny tovaru.

Prosíme Vás, zašlite späť len náramok bez darčekovej taštičky, papierového balenia /pillow-box/ a karabínky. Ak je Vami zakúpený model náramku s kotvičkou, alebo magnetickým uzáverom, tak treba zaslať náramok s uzáverom, nakoľko sa uzáver nedá odstrániť. Ak chcete meniť modely s farebnými karabinkami /Sunrise, alebo niektoré DUO modely/, alebo modely Slim náramkov, na modely s odlišným uzáverom, tak tiež treba zaslať späť kompletný náramok aj s pôvodným uzavieracím systémom, s karabinkou. Pokiaľ predsa zašlete vrátený výrobok v darčekovej taštičke, my Vám vieme vrátiť len vymenený náramok.

Vrátené zásielky na dobierku naša firma nevie prevziať!

Naša firma vymení výlučne len nepoškodené výrobky, ktoré sú v pôvodnom stave.

Podmienky pri výmene výrobku/veľkosť, alebo iný druh/:

 

  1.  Pošlite e-mail na nasledujúcu adresu: namornickenaramky@constantinnautics.sk
  2. Zašlite doporučene na adresu: Westella KFT, 6723 Szeged, Tarján széle 5/A 2/6. Madarsko
  3. Do obálky vložte len náramok bez darčekovej taštičky, papierového balenia a karabínky /pri uzavieracom systéme s kotvou sa kotva nedá odstrániť, čiže sa zasiela spolu/!
  4. Náhradné produkty vráti kuriér GLS z dovodu epidemiologickej situácie. Zaplatte poplatok za dorucenie, 10,- EUR, na úcet nasej spolocnosti na zaklade prilozenej faktury so ziadostou o poplatok.

Ak sa  žiadaný výrobok o ktorý máte záujem nachádza v našom sklade, zašleme Vám ho do 10-14 dní po prijatí Vami zaslaného výrobku na výmenu.

Ak sa žiadaný výrobok nenachádza v našom sklade a musíme ho objednať, výmena výrobku môže trvať 2-3 týždne. V tomto prípade zákazníka oboznámime  e-mailom, alebo telefonicky.

V prípade, že výrobok nie je na našom sklade, môže si kupujúci vybrať z nasledujúcich možností:

-          Počká na dodanie nového výrobku

-          Urobí výmenu na produkt rovnakej hodnoty, ktorý sa nachádza na sklade

-          Odstúpi od výmeny

Pri vynechaní ktoréhokoľvek bodu v horeuvedenej  podmienke, nebudeme vedieť  uskutočniť výmenu výrobkov!

 

WebShop System
heureka.sk Barion